Och hundra miljoner val...

2012-10-15 / 07:49:00 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag vet inte om jag någonsin har varit ett läshuvud, men nu kommer tiden i mitt liv då jag äntligen bestämt mig för att börja studera. Så var det ju det här med val... Jag kan inte ens välja chipssmak i affären, liksom. Hur ska jag någonsin kunna bestämma mig för vad jag vill plugga? Snart skriver jag ner allt jag har i kanske-högen  och lottar hejvilt. Har just gjort ett test på www.studentum.nu där jag blev "Ekonomiska Eva". Jag skulle väl kunna tänka mig vadsomhelst i och för sig, som inte har med nummer att göra. Måste dessvärre söka snart om jag vill börja plugga snart och ja känner det är lika bra att få det gjort. 
 
Nåväl, ska få mina betyg skickade snart och sedan börjar jag söka. ( Nöjd nu, Mamma?) 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: