101218

2010-12-18 / 19:41:15 / skrivet av: Lisa Blomgren


Vid två åkte jag in och träffade Sara i Göteborg. Konstigt nog var det inga tåg som var försenade, varken dit eller tillbaka. Vi köpte lite julklappar i rushen ( seriöst, förstod inte vad jag tänkte: " Vi kan ju kolla lite julklappar när vi ändå är i stan"). Man kom ju knappt fram alltså, ingen hänsyn alls, man fick bara vara som en bulldozer. I know how to do it. Är man kort räcker ju det liksom att armbåga sig fram och är det någon som tar illa upp, ler man bara lite blygt, så är det ingen som tror att det är jag som gjort något haha. Vad har ni för knep?



Efter våran "shoppingrunda" blev det fika på Le Pain Francais. Vi har alltid mycket att prata om  på grund av att vi varit ifrån varandra så himla länge och pratade om allt möjligt. Så kommer det in en kille/man och sätter sig bredvid och fikar helt själv. Inget kosntigt med det egentligen. Han såg helt normal ut, gjorde inget knäppt direkt när han satt där, glodde kanske lite, men inget mer. Hursomhelst, helt normal alltså tills Saras telefon ringer-då såg han sin chans. Börjar småprata lite, tills hon lagt på och vi börjar prata igen. Men! Sedan började han lägga sig i våra samtal hela tiden och prata om att han var vakt på avenyn och bla bla bla. So what, liksom?  Trots att vi visade vi inte ville prata med honom, lade han sig i minst tre gånger. Han sade även att det var så många respektlösa killar på krogen. Ska han säga. Tycker det är otroligt respektlöst att lägga sig i andras samtal, när vi kanske vill prata ifred, utan att ha någon jävla amatör- CSI-agent som sitter och lyssnar bredvid om allt man säger. Weirdo.


Detta beteende är så sjukt irriterande och jag menar, det är ju endast män som skulle få för sig att göra något sådant. " Jag vet, jag sätter mig på ett kafé helt ensam, ser ut något offer och "blir vän" med massa folk. Det gillar dom säkert, att moi börjar prata med dom" liksom.  Vet inte vad de tror precis? Att man ska smälta och bli intresserad för att de har ett visst yrke, klär sig på ett visst sätt eller har mycket pengar? Skulle itne tro det. Män är dumma.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: