27.12.10

2010-12-27 / 11:44:38 / skrivet av: Lisa Blomgren

 

Då var det bara fyra dagar kvar på tjugohundratio. Det var väldigt vad snabbt det här året har gått. Jag undrar vad tjugohundraelva har att erbjuda.  Känner mig mycket bättre idag, det var nog Johannas förtjänst, for making me feel good! Haha! Är dock helt matt efter jag ansträngt mig minsta lilla, men det löser sig nog, man kan ju inte ligga hemma i flera veckor på grund av lite matthet. Tror till och med jag ska orka mig ut i rean och köpa ett par jeans, som Jo sa var på rea. Har faktiskt suktat efter dom ett bra tag. Efter det ska jag hem till Pappa och Gunnel och fira jul. Tredje julfirandet då:)


Håller just nu på att genomgå en förvandling. Efter att inte ha duschat sedan julafton och bara legat och varit febrig och eländig, bestämde jag mig för att ta tag i det. (Vad fan, år 2010 duschar man ju varje dag?!) Sitter med både inpackning och ansiktsmask, plus att tvättmaskinen går i full gång, med våra lakan i. Hejdå sjukan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: