29.12.10

2010-12-29 / 10:00:26 / skrivet av: Lisa Blomgren


God morgon mina cupcakes! Har ni sovit gott? Jag vaknade halv åtta och gick upp och gjorde lite té i min fina "Farmor-mugg". Haha, min farmor fick den av mig i julklapp när jag var typ tio år. Jag älskade min farmor. Nu använder jag den ofta, känns dock lite ironiskt att dricka ur den, just för textens skull, menar jag, men det har ju sin mening för mig iallafall.

Förlåt,förresten,till alla som hörde av sig efter klockan halv åtta igår-jag sov! Det var väl allt snor som satt en  propp i huvudet på mig, så att jag bara däckade, helt enkelt. Hur mycket kan man snyta ut egentligen?! Snart åker väl hjärnan med också. Haha!

Hade tänkt att åka med Johanna idag och julrea-shoppa lite i Göteborg, men tänker då rakt inte gå runt och låta såhär, så ohwell. Det blir lugnt hemma idag och endast vila upp mig. Jo kommer dock förbi en stund ändå. Ingen förkyldning i världen ska hindra våran underbara vänskap. Haha!

Hoppas att eran dag blir bra och att ni fyndar lite på rean.

Kärlek//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: