Confiesale, que somos uno

2010-12-22 / 18:07:35 / skrivet av: Lisa Blomgren

Idag var sista dagen på Mikaelsgården. Kändes faktiskt lite ledsamt när jag gick därifrån. Mitt första riktiga jobb ♥  Fick en fin present av både Doggy och Mikaelsgården, dock. Dessutom väntar ju nya äventyr till våren. Äventyr och äventyr (skola?) Haha. Då vart det snart jul då, fattar inte var tiden tar vägen? Vet att jag låter som en pensionär, men jag menar, vart tar den vägen då?  Jag ska faktiskt jobba ganska mycket under jul och tyvärr även nyår, men kommer att gå ut och festa lite på juldagen istället.  Blir faktiskt på riktigt partyhumör nu när jag sitter och lyssnar på skön reggaeton och plockar lite här hemma. Har dock ingenting att ha på mig :(.
I morgon firar vi jul hemma hos mamma med lite av den närmaste släkten- femton personer och på julfafton ska jag åka hem till min systers, pojkväns föräldrar. Haha. Hur konstigt känns inte det? Men det blir nog bra tror jag. De är så himla gästvänliga. ♥

 

Ohwell, nu blir det att göra lite nytta. Men först kanske ni vill se min nya blus. Har fått en thing för blusar! Tycker det är jättesngygt att ha till allt, anytime! Till jeans, svarta, som vanliga blåjeans, kjol eller till vardags samt fest.


50 Kg! Min idealvikt. Har dock bstämt mig för att gå ner lite mer, om möjligt. 48 kg, here I come!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: