Give Me Some Truth

2010-12-17 / 19:11:11 / skrivet av: Lisa Blomgren
Det är endast tre arbetsdagar kvar för mig på Mikaelsgården. Har redan jobbat där i ett år och känner att det ska bli ganska skönt att gå vidare och börja läsa upp mina betyg på komvux nu till våren. Passade väl egentligen ganska bra att göra det just precis nu. För några år sedan trodde jag verkligen att jag hade sumpat mina chanser att någonsin bli något men nu känns det som att jag fått en ny chans och tro mig, jag kommer verkligen att ta den. Så töntigt att vara femton, sexton år och inte fatta ett jävla skit. Haha.


Hursomhelst är det otroligt skönt med helg. Den kommer att spenderas med Mia, Sara och min lilla mor, då vi på söndag ska baka bullar. Det är helt otroligt att min mamma, som bakar bröd vart fjärde år och kan misslyckas till och med med sockerkaka, ville baka bullar med mig. Haha.

Idag har jag även hunnit med att handla lite julklappar. De flesta är avklarade nu, fattas bara ett par tre stycken till så är jag redo. Seriöst, vad fan hände med " i år ska jag vara jätte julig och vara klar med mina julklappar långt innan första advent"? Jag visste  att det skulle bli på detta vis. Så dumt, så dumt!


En bild ifrån när jag och Mikaela var i London och hälsade på älskade Pernilla " Napoleon Dynamite" Kullner. ♥
Kommentarer
Postat av: chGrinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 19:28:50
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: