Hankatt

2010-12-28 / 17:25:11 / skrivet av: Lisa Blomgren

Kom just precis nu hem ifrån jobbet och har tagit mig en vidrig kopp med ljummet vatten och honung ( så går det när man kör vattnet i micron) Jag låter ljudligt talat som en kastrerad man!!! Det är bara inte okey! Det blev värre på bilresan hem och hela dagen har jag gått runt på hemmet och trott att de stackars små tanterna ska få hjärtinfarkt på grund av min hemska mans/kastrerad mans-röst! Detta var nog på grund av att jag inte vilade upp mig tillräckligt igår och nu har jag fått det tillbaka idag. Gode Gud, vad har jag gjort för ont för att förtjäna detta?!  Hoppas verkligen att det går över i morgon, för jag kan liksom inte visa mig ute med den här rösten, folk tror jag är efterbliven när jag helt enkelt inte svarar personer i affären eller andra butiksbiträden.

Hum, borde kanske döpa om min blogg till gnällbloggen? Hahaha. Ohwell. Nu blir det Iskender ifrån Musses och the Inception. ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: