Hit Me Hard!

2010-12-13 / 16:00:00 / skrivet av: Lisa Blomgren
Skulle behöva en fet jävla bitchslap så att jag vaknar till. Har väl sovit cirka två timmar inatt och jobbat hela helgen. En weekend till något land utan snö vore inte helt fel just nu, känner jag. En på jobbet frågade till och med om jag hade blivit slagen i helgen, bara för att jag var så blå under ögonen. Haha, blir ju alltid det när jag är trött. Jättefult är det, ser ut som en fucking kamel!

Anyhow, är hemma hos Mamma nu och vilar upp mig, innan jag ska till Pappa klockan fem.
Dagens två saknade är mina babes Johanna och Lana. Herregud, vad jag saknar er. Funderar på att somna på tåget till Herrljunga och råka vakna upp lagom i Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: