If It Makes You Happy, Then Why the Hell Are You So Sad?

2010-12-18 / 10:49:11 / skrivet av: Lisa Blomgren

Tycker det är så mysigt att vakna tidigt på helger när man är ensam hemma. Tända lite ljus, äta frukost och dricka té framför TV:n, med mjukiskläder och tofflor. Det känns liksom lite som när man var sju år och slet med sig hela täcket till soffan klockan sex på morgonen och tittade på barnprogram. Myslördag♥ 

Måste dock snart börja göra mig i ordning, så att jag slipper stressa. Ska iväg till Göteborg och träffa min barndomskompis Sara. Vi träffades en gång i höstas och kom jättebra överrens, så det ska bli roligt. Ikväll kommer det också bli lugnt, eftersom jag är så gott som pank nu. Har endast pengar till det viktigaste, utekvällar räknas tyvärr inte till det. :(


Hittade ett kort på mig när jag var tio. Good Old Days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: