I Want To Go Home

2010-12-14 / 23:58:00 / skrivet av: Lisa Blomgren


 Min buss går om cirka en halvtimme och jag är så trött. Ska sminka av mig hos Mamma och försöka att somna på bussen. Efter det här halvåret av sjukt mycket jobb, kommer ingenting vara jobbigt längre. När man är så här trött som jag och utmattad i både kropp och själ, kommer man till något konstigt mellanstadie, där man går runt i en värld som knappt känns ens verklig längre. Konstig känsla. Tänker inte direkt aldrig på något speciellt, utan bara är. Antagligen därför som jag inte skrivit så mycket blogg de senaste veckorna. Därför som jag är så dålig på att höra av mig till mina underbara vänner. Därför som jag bara ligger hemma och inte orkar göra något när jag väl är ledig.

Måste ta tag i mig själv, verkligen! Ska nog fundera ut några bra nyårslöften de nätterna jag inte kan sova ändå. Bara man skriver upp, så att jag inte glömmer ;)


God natt på Er, mina hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: