@%Zx¤¤!!!!!

2010-12-26 / 13:10:01 / skrivet av: Lisa Blomgren

Jag är så jävla förbannad. Har gått runt och skrikit och svurit och slått lite i soffan. Skullle blogga och ta en bild till detta, då kameran for i backen. Nu piper den endast när jag ska öppna den och antagligen är den sönder. Det som är mest irriterande är att jag fan aldrig kan hålla ordning på saker och ting, allt ska bara gå sönder när jag håller i det! Vet inte hur många mobiler jag tappat bort och kameror som gått sönder så fort jag håller i dom. Jävla mig! Dessutom är jag jättesjuk och har haft feberfrossa halva dagen igår och även inatt. Nu är jag "bara" i stort sett döende och utmattad och förkyld samt mår illa. Slut på alvedon. Slut på pamol. Slut på ipren. Nej, det är ju bara att hoppas att all denna otur försvinner med det nya året.

Dagens tröst är väl att min lilla Jo kommer och hälsa på ikväll. Denna dag är så katastrof, så jag tänker kfan stänga av min mobil och shå hörs vi nästa år. Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: