090419

2009-04-19 / 12:36:46 / skrivet av: Lisa Blomgren

Idag är det en speciell persons födelsedag-nämligen Pernillas! Min kära Londonkamrat, min barndomsvän och gullunge Penny:)  Den här bilden tycker jag representerar " Get out of my fucking hood!!!!" en kväll med Ali and AJ haha.



I helgen har vi haft finbesök, minsann! Det var nämligen min favoritmoster Titti och hennes minsting Sam som var här. Och han kan le! Jag tror vi kommer komma bra överens, jag och Sam=) Jag har även jobbat på Mikaelsgården. Klassfest. Jag vet inte, tror inte så många av mina läsare kanse har varit på en reunion klassfest än?

Men jag vet i allafall att jag MÅSTE gå när jaghar den åldren inne. Alla blir precis som dom antagligen var när de var unga. Man ser vilka "grupper" de tillhörde och de dansar som de gjorde då till precis samma låtar. Det är som att ta ett halvt sekel (nästan iallafall) tillbaka i tiden. Så den som sa att det inte finns tidsmaskiner ljög. . . Och maskinen kallas klassfest. Men kul är det iallafall att jobba vid sådana tillställningar=)



Fyfan. Nu sitter jag här och läser Aftonbladet på nätet. Det mesta är skit, som jag inte ens tycker borde vara med i en tidning, för vem bryr sig om massa utröstade Robinsonspar privatliv? Iallafall. En artikel slogmig ;" Delara,22, ska hängas imorgon". ALltså man vet ju att sådana straff fortfarande existerar, men det är så sjukt omänskligt tycker jag! Visserligen är detta i Iran, där kanske man har hårdadre straff, men ändå. Hängning, stening och sådana straff tycker jag är het o humant, att man inte gör något me åt det eller informerar mer om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: