21 grader varmt

2009-04-16 / 18:28:59 / skrivet av: Lisa Blomgren
Härligt väder har det varit idag iallafall! Amon tvingade upp mig så vi kom ut o cykla. Fast det var faktiskt trevligt, utom när jag blev lite grinig, men det blev bättre sen haha. Vi cyklade till Kvinnestadssjön, vilket är 8 kilomneter enkel väg. Sedan badade (!!!) vi. Och det vill jag lova är rekord för mig! Förra året väntade jag iallafall till den 19e April, men tidigare får det fan inte bli haha.
Skönt väder har det varit som fan iallafall. Snart kommer Ronnelly förbi så ska vi ut och springa. Åh vad jag är hurtig. Men det känns lite fel för inte fan har jag varit hurtig förut, fast man känner ju sig så jävla fräsch iallafall.  Jaja... Nu måste jag vila mig lite, annars kommer jag väl svimma eller något haha.

Puss o kram på er
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Va du är duktig:)

2009-04-16 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: