April, April

2009-04-01 / 15:51:36 / skrivet av: Lisa Blomgren

Gud vad jag har längtat efter April!:D Jippiue, nu är det vår. Har till och med sett knoppar.
Och så hålle rjag på att bli ljusare igen, så rä nu lite oranghårig:S Fyfan vad oranget inte alls klär mig. Men det ljusare håret kommer bli så bra så bra.

Idag satte sig en dam med hår ner till låren bredvid mig när jag väntade på tåget. Jag var tvungen att fråga henne hur hon hade lyckats. Hon sa att hemligheten var Jojoba(?)olja. Och naturliga hårprodukter, och skötsel för håret. Okey, tänkte jag. Får nog bli löshår några år till för min del haha.

Idag ska jag sitta i solen och glassa, kanske röra lite på mig, vattna blommorna hos mormor och sedan vet jag inte vad som kan tänkas hända. Något kul hoppas jag i allafall.
Btw, lägger upp lite bilder ifrån i Måndags. Enjoy

Lots of Love!


  

Kommentarer
Postat av: hanna

usch då där hade vi mej:P rött hår å allt, riktigt illa men får la bjuda på det:)hehe tur att ingen såg hur kyligt de va.. hehe..

2009-04-13 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: