Brutalt rån i Vårgårda, wtf

2009-04-22 / 14:15:09 / skrivet av: Lisa Blomgren
Ingenstans går man fan säker längre. Och jag blir faktiskt arg när jag läste detta. Hallå?! Vårgårda! Vi snackar om en liten byhåla med invånare på mindre än 5000 människor i själva "stan". Så svårt är det väl inte att hitta de skyldiga?
http://www.alingsastidning.se/nyhet_visa.asp?id=4070&sidnamn=V%C3%85RG%C3%85RDA
Här kan man läsa om händelsen. . . Bli nedslagen med basebollsträ för en mobils skull? Vafan, råna ett omklädningsrum hade väl varit bättre:/ Jävla småligister!

Annars då? Själv har jag fått något konstigt, jag känner mig så jävla trött och hängig, jag orkar absolut ingenting och jag känner att jag måste träna men jag orkar inte ens det. Någon konstig sträckning har skett i mina ben ( kanske är det träningsvärk) men jag känner mig som en man med förkyldning idag och det står jag för haha. Jag får väl  iallafall gå och borsta mina tänder nu.... SÅ vidrig tänker jag inte tillåta mig själv att vara iallafall. . .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: