Glad Efterdag

2009-04-12 / 10:34:06 / skrivet av: Lisa Blomgren

Jag undrar hur många av Sveriges befolkning som är bakis idag. . En ganska stor del skulle jag tro.  Undrar varför det är bestämt att man ska dricka och festa på Påsk, om man tänker på vvad det var som innan. Jag klagar inte, festa är alltidkul och hur många bryr sig egentligen om Jesus ( som gjorde vad på Påsk) nuförtiden?

Iallafall. Min påsk var bara mysig. Hade varken pengar eller ork att festa sönder mig. Och Ronne Johanna o Lani skulle ändå ite ut:(  Mimmi har sovit här i natt, och mn Amon.... Idag vet jag te vad som händer. Ska ut ospringa om ett tag.  Så skönt är det faktiskt!


Festival-Mimmi



Påsk är memma( som ser ut som skit) dans och sol:P Enligt våran skruvade familj iallafall.

För er som inte vet vad memma är så äter man det i Finland på påsk. Det smakar typ som rågbröd men har konsistensen som  kladdkaka. Till det har man socker och grädde. Mums;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Memma mums:)

2009-04-13 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: