Go OliveOil

2009-04-30 / 15:11:23 / skrivet av: Lisa Blomgren

Alltså jag har legat ute någon timma nu och solat, så sjukt skönt är det! Jag älskar sommaren, men det visste ni säkert redan. För att få en brun och jämn bränna brukar jag, när snön äntligen har lagt sig:

1. Peela och skrubba HELA kroppen och sedan raka mig
2. Förbered brännan i solarium några gånger
3. Smörja in mig med vanlig oliv olja och sedan sola.
4. Duscha
5. Brun utan sol

Huden blir så mjuk och fräsh så det är inte sant, man känner sig verkligen Ren! Och olivojla är jättebra till annat också, hårinpackning till exempel eller smörja in nagelbanden. Så kör hårt med olivoljan! Kanske dock borde säga att oljor är inte något att rekommendera om man har extremt ljus hud eller har tänkt att pressa i flera timmar, för då blir man lätt extremt bränd och får blåsor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: