Hum

2009-04-09 / 17:32:52 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag kan inte hjälpa att jag tycker det är lite kul att skådespelaren Jamie Waylett a.k.a Vincent Crabbe ( han i Harry Potter), har åkt fast för knarkinnehav. Man hade hittat cannabis i hans bil. Haha. Det måste vara något med Harry Potter-skådespelarna alltså. Med tanke på att Daniel Ratcliffe, eller vad han heter, springer runt naken i sina scener nuförtiden haha. 


"Den skyldiga" är alltså han till höger.





Såg en rolig sak idag också. Ett par i affären.... Först upptäckte jag att det var en man som hade tjejjeans på sig. När jag tittar 10 centimeter åt vänster, och får syn på hans fru märker jag att även hon har likadana (!) jeans haha. Hur fan tänker man alltså? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: