I need a break-from myself!

2009-04-05 / 22:00:55 / skrivet av: Lisa Blomgren

Trots mitt otroligt hemska humör som jag hade typ hälften av helgen har den ändå varit mysig. Johanna och Lana var här en sväng, umgåtts lite med Jettna (som vanligt) och Amon. Jag och Amon har varit ute vid Jämnesjön och bara softat och så har vi varit i Göteborg också.  Mimmi och Markus var här på lördagen också. Så jävla gött väder va!
Fan känns som att jag int ehinner med bloggen. Den som började gå så bra. Men kanske har jag tid mer nu för den.... I hope!

Mimmi, Markus och Amon :)

Alltså. Denna veckan är fan påskvecka. Och jag och Amon har nästan varit "dejtat" i 10 månader! Det är ju fan interiktigt klokt. Bara en vecka kvar på praktiken är det också. Kommer verkligen att sakna det stället, alltså. Så sjukt trevliga människor så det finns inte!  Inte så mycket planerat egentligen under veckans gång.. Träffa Pernilla, kanske festa med Ronne, Lana, Johanna och Tanja (tror jag) men vet inte riktigt när det blir faktiskt. Fredag eller lördag tror jag. Fan äntligen fest! Frågan är vad man ska ha på sig bara.....  Min rosa satinklänning får det nog bli, för har inget löshår så jag måste ändå känna mig party vafan. Nu när det börjar blir varmt ska jag börja SOLA och tanna mig med BUS. För vem vill se ut som ett lik? Det gör man ju ändå i vårljuset;) haha.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: