Lördag..

2009-04-25 / 07:32:54 / skrivet av: Lisa Blomgren
Om typ en timme ska jag till min lilla praktik:) Det ska ändå bli kul tycker jag... Iallafall tänkte bara berätta om vad som hände igår. Jag och Jossan satt och drack varsin cider på La Gusto. Då ( och detta är så typiskt för det händer alltid mig!!, att fyllon, psykos eller andra sjuka människor kommer fram) trillar en alkolistgubbe, rätt ner på marken. Jag och Jossan visste inte vad vi skulle göra men vi hjälpte honom upp. Sedan lutar vi han mot en stolpe där han står och kan knappt stå alltså.... Fyfan. Men då! Behövde mannen hjälp hem, vi drack upp cidern och tog han i varsin arm och tog han hem till sitt sen.
Men vad skulle ni ha gjort?
Jag menar, man kan inte bara låta någon ligga på marken, eller? Jag och Jossan kände hur våran karma steg iallafall=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: