Min hjärna går sönder!

2009-04-29 / 07:44:58 / skrivet av: Lisa Blomgren
Min hjärna är inte skapt för så här mycket plugg, men jag tänker att det är inte långt kvar därför så pluggar jag överdrivet nu det sista. Lika bra det....
Och just det. Håller på att bli blond igen ( Pelle kommer inte gilla det) Men jag gör slingor gång på gång så att det inte ska bli helt förstört. Hoppas att jag trivs i blont nu då, för det var jävla längesen jag hade. Och just nu vill jag bara få det överstökat så mitt hår slipper vara denna jävla mellanfärgen.......

Nu ska jag till skola, sen blir det att sola och ....plugga!
PK
Lisa
Kommentarer
Postat av: Linnea

Usch, jag hatar plugg. :(

2009-04-29 @ 08:02:16
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: