Sommarfeeling

2009-04-17 / 09:56:26 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag är sugen på en resa någonstans nu. Bara en enda chartervecka skulle verkligen vara fantastiskt. Hittade några billiga också faktiskt. 3800 kronor för en resa för två personer! Inte klokt vad billigt. Fast för min del blir det väl till att resa i slutet av maj, då brukar det också finnas bra och billiga resor. Hoppas hoppas hoppas jag kan få komma iväg, för sedan väntar ju en låååång sommar av jobb. Ibland jobbar jag tilloch med dubbelt. Alltså jag jobbar på Mikaelsgården från klockan 9 till 15 och från 15.30 till 21.00 på Kullingshemmet. Det betyder ju iochförsig att jag kan få komma iväg på ytterligare en resa i slutet av sommaren också.

Turkiet längtar jag efter, men även Grekland. Fast skulle egentligen åka någonstans jag aldrig varit innan. Kanske Cypern? Nej, jag känner för att packa väskan med en gång, någon som är på?;)


Spanien 2006



Crete 2007
Kommentarer
Postat av: elle

de e ju vi på bron =)=) kan vi inte åka tillbaka å bara leva livet?!

2009-04-19 @ 00:03:17
Postat av: Lisa

Jaa! Dt tycker jag absolut haha. Men fan det kommer bli ännu värre med åren!

2009-04-19 @ 00:05:13
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: