What a beautiful sunny day!

2009-04-04 / 10:29:29 / skrivet av: Lisa Blomgren
Idag har jag sett årets första humla. =) Världens fetaste också, har alltid undrat hur fan dom kan flyga med dom jättekropparna. Jag menar, jag kan ju inte flyga om jag så skulle ha vingar, har jag blitt tillsagd, för jag är för tjock för det:O 
Mitt liv är faktiskt inte världens roligaste för tillfället. Förra året var jag nästan i London vid den här årstiden. Jag hade långt hår. Det är faktiskt intressant att ha bilddagboken, för då har jag akriverat där vad jag gjorde precis den här dagen för ett år sedan. Haha, lite roligt faktiskt. För ett år sedan var det Fredag och jag och Jeanette gick till hotellet och festade med Sophia, KB och några fler. Kul har jag för mig vi hade i allafall. Förutom att det då betyder att det även var ett år sedan som jag fick springa från kurder haha, ni et vad jag menar;)

Idag vet jag inte vad som händer, kanske blir det Göteborg med Amon. Jag tänker inte vara inne i allafall! 
Have a lovely day!

Jag för ett år sedan:                                                            Och den feta humlan
                                                       

xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: