And so it is, just like you said it would be.

2009-08-01 / 11:03:11 / skrivet av: Lisa Blomgren

Att Carolina Gynning skulle stänga ner sin blogg är skitsnack, thank god! Älskar den och läser den varje dag. Den ska bara flyttas till www.gynning.net så:) Ni som läser hennes blogg vet ju säkert redan det men ändå=)



Alltså jag känner mig helt fruktansvärd idag. Så sjukt mycket jag fick höra igår som jag ine ens har tänkt på. Jag fick mig en tankeställare samtidigt som jag såklart blev väldigt ledsen. Känns lite vi-mot-dig-taktiken. Kanske behövde höra det men tycker kanske att läget inte var så lägligt. Men that IS real life. Roller-Coaster we call it hehe. Skämt åsido, men känner mig helt jävla slut. Måste vara något virus eller något för är helt yr och känner mig jättedåsig:/ Blir förhoppningsvis bättre när jag tar mig ett par alvedon och dricker lite kall Fanta:)

Ställde mig faktiskt på vågen i morse, vikten kom som en glad överraskning. Har inte vägt mig på jättelänge, sen kanske juni eller maj, men kan säga att jag gått ner ett par kilo om vågen stämmer. Det gjorde mig glad för har inte gjort någonting alls för att gå ner! Det är väl valp-fettet som försvinner som Mormor säger haha!

Kommentarer
Postat av: adina

"vi mot dig" är aldrig schysst..



ja se den filmen :D den är faktiskt bra! :D

2009-08-01 @ 15:29:07
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: