"Bättre att leva ett år som tiger än 100 som får"-Madonna

2009-08-10 / 10:43:37 / skrivet av: Lisa Blomgren
Tänk att jag äntligen har fått sova ut.  Gud vad skönt!  Började dagen med en brus-berocca och ett passa med lite Core. Tränar dels för att jag börjar bli sådär degig ni vet och dels för att när jag jobbar kommer min rygg inte klara allt lyftande och tunga tallrikar om jag inte tränar. There you go! Dessutom måste man ju börja träna för beach 2010 nu! Haha. Det handlar om timing, friends! 

Hälsobringade effekter av Core-träning
- Smidigare kropp
- Bättre hållning
- Ökad fettförbränning
- Skadeförebyggande
- Ökad styrka
- Stabilitet
- Minskad risk för smärta i nedre rygg

Måste ju iallafall vara en av de bästa träningsformerna, även om de bara tränar mittenpartiet och nacken på kroppen, men det är väl ändå grunden?

Inatt drömde jag världens sjukaste dröm om mig o Lana. Vi sprang så jävla snabbt genom en stad som liknade någonting mellan London och Göteborg. Alltså, vi sprang snabbare än vad bilarna körde och vi brydde oss inte om ifall det var rött ljus elle rnågongint. Har nog aldrig i hela mitt liv känt mig så fri! Ibland önskar man att även drömmar kunde bli verkliga! Haha.

Nu ska jag äta lite frukost och sedan blir det väl bara till att vänta på min lilla Jo. Frågan är vad vi ska göra idag, eftersom det inte är sol och vi hade tänkt åka till kusten. Men det löser ju sig alltid:) Tycker ändå alltid om att spendera tid med min lilla sockerpulla. Haha.

Cu l8r, ska försöka att ta många kort idag! MWHA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: