"Dansa som en fjäril och stick som ett bi" Muhammed Ali

2009-08-11 / 09:04:18 / skrivet av: Lisa Blomgren
Igår hade jag o Jo världens finaste dag:) Den var både "nyttig", soft och väldigt ostressad. Det började med att vi mötte varandra cyklandes på vägen till Siene. Sedan gick vi och solade och gjorde oss i ordning för att åka till Göteborg. Vi var framme vid fyra och sen drog vi till en jättemysig indisk restaurang vid järntorget, som jag tyvärr inte minns namnet på, men ligger precis där så den är iallafall inte svår att hitta. Undrar om den inte ligger på första långgatan?
Åt lamm och kyckling. Möms!


Jo W


Restaurangen


När vi gick igenom Nordstan på vägen hem var det ett hippi-par som satt och spelade trummor. Och "frun" ( som säkert inte var en fru, eftersom dom är hippies), dansade med en rockring. Ball var det.


" Frun"

Sen hade jag tänkt gå promenad med Madde, men det blir idag istället. Nu ska jag snart åka till pappsen och äta frukost. Hur längesedan var det inte jag åt frukost med honom? Så jag tar min mango och går nu!
Puss o kram!
Hoppas ni får en lovely day!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: