Did you give the world some love today, babe?

2009-08-30 / 10:53:39 / skrivet av: Lisa Blomgren

So there you go! Mina inköpta nya kläder ifrån torsdags. Idag, tro det eller ej, gick jag upp klockan 7 och serverade frukost till Mikaelsgårdens gäster. Kul var det faktiskt. Och vilka underbara arbetstider, man har ju liksom hela dagen på sig efter att man jobbat och ändå är det 2 timmar. Me like=)

Helgen har som vanligt varit extremt jävla lugn( hoppas på bättring snart). Jobbade igår kväll och innan dess gjorde jag verkligen ingenting. Men man får ta alla tider som går nu. Måste börja spara pengar nu, inför min flytt till Norge till våren! $$$$$

Idag ska jag och Mami åka till Borås och kolla litegrann. Det ska bli trevligt för det var längesedan som vi gjorde någonting, bara jag och hon. Har ju inte kommit så bra överens alla år, men nu börjar det bli bättre iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: