En vanlig måndag

2009-08-17 / 17:07:13 / skrivet av: Lisa Blomgren

Här sitter jag och väntar på att min sockerkaks-kaka-med-hallon, ska bli färdig. Hade egentligen velat baka bullar, men hade ingen kanel och så tar det så satans lång tid. Hoppas att detta blir bra det med. Fast måste väl erkänna att den inte alls verkar som den ska. Nu har den stått inne i 30 minuter och den är fortarande nästan rinnig:/ Konstigt. Idag är verkligen en vanlig måndag. Lite tvätt görs, lite surfing bland bloggar och lite kolla-nelly-dag. Annars absolut ingentingen. Imorgon ska jag äta middag med Johanna och Lana, som snart lämnar mig för Örebro. Fan också:(

Iallafall, har ju inte bloggat på länge så tänkte visa er mina senaste inköp, som jag faktiskt hann med att köpa på rean. Jc-rean. Är verkligen inget fan av den affären och brukar nästan aldrig gå in där, men i lördags när jag o Johanna var i Alingsås så gick vi dit iallafall.
Så hittade en väst och en pälskrage, allt för sammanlagt 128,50! Dios mio vad billigt:)


Och får ju inte heller glömma min nya superhårfixare, som jag också köpte på rea för 100 kronor. Vilket kap. Mitt hår börjar ÄNTLIGEN få tillbaka den hårkvalitet jag aldrig haft haha. Fint är det! Och tjockare blir det.


So there you go! Nu ska jag börja laga mat tills Mami kommer hem. Have a lovely day folks!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: