Faktiskt en väldigt härlig dag!

2009-08-24 / 21:11:19 / skrivet av: Lisa Blomgren
Trevligare än väntat blev dagen faktiskt. Även om det var nära att jag somnade i skolbänken idag igen så tycker jag faktiskt att skolan är aa..helt okey=) Efter skolan hann jag med att vara lite med min fina Jo.
Först gick vi till hjulet(second hand affär), men där hittade vi ingenting förutom massa gamla kärringar och gubbar som tyckte att det var toppen där. Kunde inte riktigt hålla med dom!
Vi bestämde oss för att gå till Johanna istället och äta mängder av hennes mammas äpplekaka.

Hursomhelst, efter vi hade kommit hem bestämde vi oss för att åka på en "roadtripp", ända till Vesene! Haha. Det var ju faktiskt en väldigt kul resa, även om den inte var så lång. Där hämtade vi Mimmi hos Sanna, som flyttat dit. Gud!!! Vilket fint hus säger jag bara! Vi var lite osäkra på om det var rätt hus först, men tog några plommon och gick och knackade på. Som tur var, öppnade Sanna. Vilket annars hade varit vädigt pinsamt. Haha.
Nu ska jag gå upp, tända några ljus, och softa med min bok i mitt rum!





Och där har ni lite vardagsbilder=) Vet inte riktigt vad som hände med mitt hår på bilden där, men kul hade vi iallafall. Det skulle vara lite turistbilder sådär. Så jag och Johanna ställde oss på den där åkern och tog några kort. Damn, I Love that GIRL!

Hoppas ni haft en bra dag! Mwhamwhamhwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: