Första Komvuxdagen

2009-08-20 / 07:22:19 / skrivet av: Lisa Blomgren
Sommaren har bara sprungit förbi och nu är det den 20e Augusti igen, vilket betyder skolstart. Detta är min andra och sista termin som jag läser och är färdig (?) undersköterska till hösten. Ska bli SÅ skönt att äntligen göra något vettigt som jag har nytta av i mitt liv. Mina betyg SKA bli bra den här terminen, så är det bara! Alltså jag vet att jag kan=)
Känns ju faktiskt inte så kul att vara 19 år gammal och gå till samma gamla gymnasieskola i år igen! Men har ju bara mig själv att skylla. Den här gången ska jag göra rätt för mig iallafall!

På schemat idag, står tre nya kurser; Social omsorg, psykologiA, och omvårdnad. Well, kan bli intressant!



Dagens:) Och min mjuka gosetröja från Gina Tricot, som jag köpte igår när jag var i Asås. 199 spänn:O

Nu ska jag avnjuta min frukost och brygga lite kaffe på det! Kanske laddar jag upp lite bilder från igår när jag var med Pernilla:)

P.s. Amon måste vara världens gulligaste när han sover, fack vad söt han är:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: