Första skoldagen-check!

2009-08-20 / 18:04:15 / skrivet av: Lisa Blomgren
Alltså. Jag hade HELT glömt av hur lätt jag blir rastlös. Märkte det inte förrän hela 5 minuter in i min första lektion, då jag inte kunde sitta still överhuvudtaget. Trummade med händerna, gungade med benen, ritade konstiga saker i mitt block, aa... You name it! Allt man kan göra någorlunda diskret, gjorde jag. Fan också. Men iöverigt kändes det riktigt bra. Roliga ämnen och inte en gnutt av min andra lärare:D Jippie!
Dessutom hade vi fått en helt ny lärare, som hette Tomas och var lite som han Per Oscarsson, på något sätt. Vet faktiskt inte varför jag assosierade till honom, men tyckte han påminde om honom iallafall. 

Efter skolan gick jag och tog en cola på LaGusto, där dagen i ära, Melissa (;)) jobbade. Så där satt jag som en annan nörd och pratade och hade kul i fucking två timmar! Haha, no life-over here! Haha. Sedan kom Jelena förbi också. Skittrevligt var det, faktiskt. Bättre att fördriva tiden där än här hemma, och inte göra något alls.

Så! Update nu ska jag fika!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: