"I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot." M.Monroe

2009-08-15 / 10:53:01 / skrivet av: Lisa Blomgren
Vaknade precis och insåg att jag hade sms-bombat Lana (igen) med massa sms om när hon skulle börja jobba? Åh. Vad fan vad pinsam jag är. Haha. Anyways.....
Igår var jag och Amon i Göteborg efter att han hade slutat jobba. Vi gick runt på stan och tittade. Var ju Göteborgs-kalaset, eller "kulturkalaset", som det nog förresten heter nu. Vi hann med att se Petter också. Rätt ball faktiskt. Sedan gick vi till Bee och åt, jävlar vad gott det var där. Åt en Skagentoast och drack massa vin. Ett glas fick vi på köpet av någon anledning, hade blivit någon miss där av något slag.
Sedan vandrade vi hemmåt och somnade på tåget, som var framme halv två haha. Och när vi kom hem tvättade jag bort mitt smink, och Amon hade gått och lagt sig. När jag kommer in i rummet igen hade han somnat. Så trött var han nog.
Glömde tyvärr min kamera men hade iallafall mobilen. Fast den glömde jag bort den med, tyvärr.


Massa huvuden och Petter


De klassiska indianerna gjorde sig bättre när det var mörkt.  Balla e dom

Nu friends, ska jag träna litegranna, och sedan göra mig iordning. Idag ska jag vara med Jo. Får se vad som händer men något kul blir det nog iallafall. SKa försöka hinna ta med mig kameran. mwha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: