Idag åker mina örebroare!

2009-08-26 / 07:32:02 / skrivet av: Lisa Blomgren


Hejdå Jo! Hejdå Lani! Jag överlämnar er idag, klockan tio till Örebro City! Hoppas ni får det fint där, och jag promise att komma o hälsa på illa kvickt! Haha och jag veeet! Det är inte så att de flyttar till Usa eller dör eller något sånt, men det kommer ändå att kännas lite tomt vet ni väl!

Hursomhelst. Igår åt vi fruktsallad och hade avskeds"kalas" för mina babes. Mimmi, Jag, Jo, Lani, Ronne, Nilo och Malin satt på våran uteplats pratade skit, skrattade, var allmänt högljudda och ÅT! Var längesedan vi träffades så. Har faktiskt inte hänt på hela jävla sommaren, även om vi alla varit i just Vårgårda. Sedan läste Johanna högt ur en bok, innan alla gick hem och Amon bytte av med dem.
Jag LOVAR verkligen att komma och hälsa på i Örebro. Och det blir ju kul för då kan jag ha mig en liten tågluffning också! Måste bara ladda med musik, en bra bok och .... färdgods?



There's a part of the evening=)

Så. Nu ska jag göra mig iorning och gåiväg till skolan. Hoppas inte min lunch läcker ut i hela jävla väskan, som den gjorde igår! Nu luktar ALLA mina skolböcker FISK! Fyfan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: