Magnum till frukost....

2009-08-24 / 08:29:31 / skrivet av: Lisa Blomgren
Oh fuck! Jag åt en hel MAGNUM till frukost!! Hur kunde jag? Byebye vikt-på-väg-neråt! Och myggbetten jag har fått har gjort så att mitt huvud (utan överdrift) har växt 2 cm på höjden!!! WTF! Det gör så ont, känns som jag har böldpest eller något. Men.... haha det var nog allt gnäll för idag.  Idag är det dax (stavas det så?) för skolan igen. Efter en  helg bestående av svampplockning, softande och jobb+ en-del-av-släkten-middag. Och ja just det ja- såg på I hilmen lyser stjärnorna, eller vad den nu heter, med Johanna o Mimmi i fredags. Vi lipade allihopa i slutet , även om jag förstörde filmen i början så vi var tvungna o skratta oss igenom den. Haha.

Så vad står på schemat idag då? Well, blir väl hjulet (?!) med Johanna efter skolan vad jag tror. Sedan vore det ju kul o träffa Lana också, innan dom åker till Örebro. Evil evil evil örebro!
Adiue mina babes, hoppas alla får en lovley day!
Ciao!
Kommentarer
Postat av: titti

menar du att Mikael fick rätt angående glassen?

2009-08-25 @ 09:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: