Morotar

2009-08-19 / 10:44:26 / skrivet av: Lisa Blomgren
Hello Sunshines! Sovit gott?
Här sitter jag och äter morot och funderar starkt på att lägga mig ute i solen en stund. Får väl passa på att göra det när det ändå är sol (sa jag just när solen gick i moln). Igår var en underbar dag! Först så fikade jag med min kära syster i Alingsås. Det är så mysigt att hitta på något bara jag och hon ibland. Och min klack gick av på mina favoritskor! Gick in till dom där gubbarna som brukar  vara sådär trevliga och hjälpa en att fixa skor. Men lite lim kunde dom inte erbjuda! Vi blev lite arga och gick raka vägen till Kicks, där vi köpte extra starkt nagellim för 25 spänn och limmade fast den igen. Nagellim löser alla problem! Tack Mims, för en jättefin förmiddag:) <3


Alltså. Om man tänker riktigt mycket, KAN Sverige faktiskt bli Italien haha, eller hur Mimmi?:*

Iallafall, på kvällen var jag ute med mina babes, Johanna och Lana. Vi åt på restaurang. Eller åt, vi frossade som vanligt. Och pratade och skrattade. Kunde inte ha blivit bättre. Satt på Restaurang Victorias uteservering. Skitmysigt var det, bra personal och härlig stämmning! På andra sidan gatan låg också en restaurang och där satt bara 3 personer haha. Så, maten var lite blandat. Hade nog ingen speciell inriktining tror jag? Kanske lite mer åt det italienska hållet. Jag åt iallafall en f*cking fantastic lax med fetaost på och potatis med romsås. F*ck vad gott det var!
De andra minns jag inte var det var, för när vi tre äter är vi helt tysta och koncentrerade på maten. Sitter bara och säger mm, emellanåt och tar ifrån varandras tallrikar. Haha då vet man iallafall att maten är god! :P
Som efterrätt åt vi marängsviss och så drack vi lite vin till. Oh f*ck vad mysigt! Såg det nog lite som en farväl-dejt, om jag ska vara ärlig. För i morgon börjar ju jag skolan och nästa vecka åker dom. Sad, but true!


Här ligger det! Värt ett besök!


Johanna ý Lana



So there! <3 Ha en bra dag. Nu går jag o tränar magen!
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha Lisa, din blogg är bäst. Men! Du säger fuck i varannan mening:P När ska vi gå på modernt museum egentligen?;)

2009-08-21 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: