Ny stereo!

2009-08-29 / 13:51:56 / skrivet av: Lisa Blomgren

Igår installerade Mami den nya stereon. Och den kunde fan inte vara mer perfekt! Det är touch-knappar på den, USB-intag och jättebra ljud! Speciellt om man jämför med våran gamla stereo ifrån typ stenåldern, som man var tvungen att manuellt trycka in skivorna, långsamt i, för att de inte skulle fastna!


Den nya, finare.... Alltså mer älskad:P


Och den gamla fula! Adiue!


Så här ligger jag i min säng och känner mig allt mer irriterad, på grund av att en jävla trimmer går som FAN utanför mitt fönster, just när jag försker vila mig! Jag hade endast tänkt att gå o sola idag och sedan gå till jobbet. Och inget, absolut inget mer! Softa, lyckades jag inte med tyvärr:/ Jävla lördags-hatare, är vad dem är! Gahh! Nu drar jag tamigfan! Snart ska jag ta kort på min fina jacka, samt min päls och tröja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: