Oh jä!

2009-08-17 / 19:56:32 / skrivet av: Lisa Blomgren

Är verkligen propp-mättoch tänkte att jag skulle göra lite mage innan jag softar(igen). Kakan blev inte så fancy som jag hade hoppats på, men smakade däremot inte så illa heller.

Resultatet:

Aa, ni ser va? Inte ens färdigbakad är den. Men men.... Hoppas att restaurangmaten i morgon är bättre:)

Förresten tror jag att jag är lite shoppingberoende. När Jo o jag var i Alingsås, som sagt, häromdagen, började mitt hjärta slå extremt hårt och jag kände att jag var tvungen att köpa något. Fan är det normalt eller????

Kommentarer
Postat av: mia

Hahaha du har ett missbruk Lisa!^^ Jag får iof nåt liknande. Om jag går på stan och inte kommer hem med en påse så känns det lite tomt på nåt sätt..:P haha



Btw kolla min blogg på bilderna!:)

2009-08-17 @ 23:45:11
URL: http://miisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: