"Present..?Vaddå? Hon fick ju Zlatan!"- Zlatan

2009-08-14 / 12:28:12 / skrivet av: Lisa Blomgren
Vaknade idag, åt frukost och gjorde lite core. Solen sken och allt var så fint, tänkte jag. Nu äntligen har karman kommit tillbaka, tänkte jag. Solen börjar skina precis när min jobbperiod är över och jag är ledig fram tills torsdag. Nu ångrar jag faktiskt lite att jag tänkte så, för när jag gjorde det blev det fel. Haha
Jag och Mami skulle åka till Säven för att bada. Ett ord räcker. KALLT! Fy fan. Tog inte ens av mig skorna eller klänningen, så kallt var det. Låg istället med en handduk under mig och en på mig. Vi bestämde ganska snabbt att vi skulle o loppisfynda i Borås, men när vi hade kommit halvvägs så insåg vi att ingen av oss hade några pengar. Haha undrar vad som händer här näst? (Peppar, peppar)

Så vad händer idag då?  Funderar faktiskt på att ringa min Londonvän Pernilla, men det vågar jag inte göra förrän efter klockan ett för hon sover ju alltid så länge. Ska nog träna lite till eller gå en snabb promenad, och sedan äta lite tonfisk. Något måste hända i mitt liv, annars kommer jag drunkna i mitt eget dräggel. För dräggla lär jag göra av uttråkhet!

Nu går jag! Hoppas ni får en fin dag, och wish me luck att hitta något att göra!
Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: