Roligaste shoppingen på länge

2009-08-28 / 08:08:34 / skrivet av: Lisa Blomgren
Haha, alltså. Jag skrattar fortfarande åt min och Jelenas shoppingtur. För det verkar som att vad som helst kan hända när vi är i farten. Fast egentligen är det väl inte vårat fel. Vi har väl båda psykopat-gener, kanske.
Okey incidenterna:
1. Jag råkade ofrivilligt flasha mig på tåget, för en spårvagn påväg till Angered, som åkte jämnsides med oss. Alltså. Jag skulle byta om från en tröja till en annan, och klädde av mig, hade dragit den halvvägs över huvudet, då jag ser att hela spårvagnen glor som fan. Och skrattar. Haha. Jag dog!

2. Två sliskiga spanjorer raggade. Eller kanske den ena mest på på Jelena;) Oh yeah! Men varför?

3. När jag skulle köpa cigaretter, och bad om en tändare, sa den äldre arabherren, på andra sidan disken: Den står mitt framför dina ögon.  Tittade upp och såg massa jävla tändare och valde en med Marilyn Monroe. Då helt plötsligt ler den sura mannen och säger: Åhhh! Mycket bra val! Du är precis lika vacker som hon:)
Från ingenstans?

Iallafall, sedan gick jag hem till Madde en stund och så fick jag se Emelies baby, Max. Åhhh det var den sötaste! Haha, madde kan vara en stolt moster=)

Skrivet för: 27-08-09, som ni säkert förstår!

Nu ska jag dra mig iväg till skolan innan jag kommer försent! I eftermiddag kommer det bilder från min shopping! Trorjag=) Puss!


Haha, jag tyckte den var klockren! ( Notera den krossade insekten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: