Så sessan M. har äntligen förlovat sig

2009-08-11 / 16:22:40 / skrivet av: Lisa Blomgren

Här sitter jag i vårat nystädade, ommöblerade hem med en yttepyttedel av släkten sittandes i köket. Det är mamma, Mimmi, Titti och minstingen Sam. Mys mys. Kom hem ifrån pappa för en stund sen. Har faktiskt haft det ovanligt bra. Jag har upptäckt Spotify och vi har (Mimmi) skördat färskpotatis och ätit. Oooo så gott det var. Har aldrig ätit SÅ färsk potatis. Nu ska jag försöka få tag på Madde så vi kan gå en promenad och sedan måste jag nog vila haha.


Här är hon, min lantis/bohem/hippie till syster. Men fan vad jag älskar henne:)


Sam, Tittis lillkille <3 Sötast i hela världen!

Nu ska jag joina ringen i köket. Alla sitter på golvet och beundras av Sam. Haha han kommer nog bli lite bortskämd på uppmärksamhet skulle jag tro. Men det gör väl inget, gullig är han!

xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: