Slumdog Millionare

2009-08-26 / 19:45:24 / skrivet av: Lisa Blomgren
måste vara den bästa kärleksfilmen sedan Titanic! Sorglig, bra gjord, rolig på sina ställen, bra musik och helt jäkla underbar, var den!  Det är inte för inget som denna film har fått, inte mindre än 8 Oscarnomineringar!
Det handlar om Jamal Malik, en kille från slummen ( aka Slumdog) som tävlar i vem vill bli miljonär och vinner! Man får följa hans väg dit och kan  väl kalla det en biografi då, även om den inte bygger på en verklighetsbaserad historia eller något sådant. Definitivt sevärd! Har ni inte sett den, så skynda er illa kvickt och gå o hyr den, eller ladda ner eller whatever. Huvudsaken är nog att ni ser den! Vackra, vackra film!



Så.... såg den iallafall med Linda. Vilket var trevligt. Skönt att ha eftermiddagarna lite ledigt när skolan inte satt igång på riktigt än=) Linda har, som jag nämnt innan två nya små kissemissungar, som är sjukt söta. Men något är allvarligt fel! De skiter sönder sig! Alltså det rinner ur röven på dom (eller på en iallafall)! Jätteäckligt. Men som den omhändertagande kvinna (eller vad jag nu är?) jag är, så rör jag den ändå! Hahaha.




Aww, snuffsi! Haha, men någon kattfotograf är jag kanske inte=)

Now gentes, ska jag dra mig. Förmodligen träna lite mage eftersom jag börjar bli, inget annat än FÖRSLAPPAD!
Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan va du är rolig ;) naaw mina söötakissimissssar :P haha gaaah lillen måste verkligen vara på mitt tangentboord när jag skriver , stöörande !

2009-08-26 @ 20:25:53
Postat av: mia

Den är så sjukt vacker ja! och musiken e jättefin:)

2009-08-26 @ 20:36:55
URL: http://miisas.blogg.se/
Postat av: Sis

Hahaha Lisa din psyk-unge=) Du lyckas alltid få djur att se nedtryckta och utvecklingsstörda ut=P Sötis!

2009-08-27 @ 09:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: