"So you say it's not okay to be gay, well I think you're just evil!"L.A

2009-08-21 / 16:12:15 / skrivet av: Lisa Blomgren
Nu är min första "vecka" i skolan klar. Oh yeah, snabbt gick det. Men var ju bara två dagar så det är väl inte så konstigt? I morgon väntar jobb. I eftermiddag väntar besök:) Nämligen av fröken Mimmi o Jo. Oh Yääh!  Vet inte ens varför jag uppdaterar bloggen nu, för har ändå inget vettigt att säga.

" Alla känner Bosse utom jag", var btw mitt första citat för den här terminen
- " Bosse är rektorn som sitter en trappa ner, vill du lära känna honom är det nog bara gå o knacka på", fick jag till svar haha
Kommentarer
Postat av: silla

hahahahaha :D

2009-08-23 @ 21:50:32
Postat av: Jettna

det gör inget att du inte har ngt att skriva om jag blir glad bara av att läsa dina ord :D saknade dig jättemkt förut när jag var på promenad... så bara så du vet du kommer få gå ihjäl dig när jag kommer hem puss

2009-08-24 @ 00:21:20
Postat av: Lisa

Vad du är gullig, Jettna=) Oh yeah. Bara det inte är för mycket snö. Hatar att gå i halka... Men man måste ju ändå röra på sig, hah?:)

2009-08-24 @ 08:38:57
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: