Trinny and Susanna goes sexbombs

2009-08-12 / 20:30:49 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag sitter och tittar på Trinny and Susanna på 5an. Älskar verkligen det programmet. Har alltid gjort det. Även om Amon tycker att det är ett tantprogram det tycker iallafall inte jag! Nu har det blivit ännu bättre därför att nu ska de testa själva att vara olika  "sorters" människor. Detta avsnittet ska de leva som "medelålders sexbomber" i några dagar, innan de får bestämma över personerna och ändra på dem.
De ska alltså vara medelsålders-sexbombs-fjortis-tanter. Haha och det är så jag tänker ALLA engelska käringar/tjejer!  Kan dessutom säga  att jag har sett många tanter som ser precis så ut också. Ni vet, hela paketet, fast de är över femtio. Superskinny, big tits, fake tan, blonderat hår, MYCKET smink och så vidare! Trodde fram tills typ förra året att jag också skulle bli sån när jag blev gammal. Men nu hoppas jag verkligen inte det. Fast... kul verkar det.
Även om jag gillar tanken på att " känner man sig som 25, ska man vara det", så tycker jag kanske att det är lite överdrivet. Kan erkänna att jag nog skulle titta snett på sånna om jag såg en på tan, fast det är la inte hela världen. Kul att dom klär sig som dom känner sig. Me like.



Oh yeahhh!

Förresten så när jag satt och kollad epå reklamen och åt en massa godis. ( Mensgodis), kände jag mig extremt äcklad när det kom reklam om blöjor, bindor och gasiga magar när jag äter. Haha oh well, vem tror jag att jag är? De kan ju inte veta att just jag sitter och frossar lite. Right?

Imorgon är min sista dag på jobbet. Känns konstigt för det känns inte alls längesedan jag började. Och sommaren har bara gått liksom. . Haft en bra dag idag iallafall. Pratade med Jettna i telefon, sedan gick jag och Linda R på en skogspromenad o åt blåbär:) Söt tjej de där, gillar att umgås med henne även om vi inte känner varandra så bra än:) Sedan gick jag och Linda J och lämnade en några timmar försenad film som jag hade glömt att lämna in. ´Men inga böter blev det-thank God!
Nu måste jag koncentrera mig på resultatet av sexbomberna, när de ska tonas ner litegranna:)
Pusspuss!
Kommentarer
Postat av: Lindali!

Ja blåbären var ju super goda...mm vill ut o plocka massa och göra en söt liten bakelse =) Vad sött artt du skrev så, får säga de samma! Hörs i veckan :p puss

2009-08-16 @ 23:49:29
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: