Vildsvinssafari!

2009-08-31 / 08:37:20 / skrivet av: Lisa Blomgren

Igår kväll runt åtta bestämde mamma och Mimmi sig för den penisonäriga idén " Vildsvinssafari"! Jag och Amon som inte hade något bättre för oss, följde med.


Vi lämnade Vårgårda och åkte till Livared.


Skog. Verkligen Skog!


Men! Så fick jag syn på något. Så tvingade mami att backa tillbaka. Och yes! Det var vildsvin. Dom var jättesöta och så hade dom små bebisar med sig också. Svarta grisar var det! Haha så nu har vi sett dom:)


Och så körde vi vidare, för att komma ut ur den där jävla skogen. Och då! Fick vi se dom ännu bättre! Haha, asso vi är så jävla pensionärer/bönder så det skriker om det! Men kul var det iallafall!

School now, people. Stay in school, be cool:P

Kommentarer
Postat av: sis

Oi Lisa, de va inte direkt min idé=P Ja hade ju inget bättre för mig heller. Haha, men kul va de, särskilt på shlutet shkulle jaog vilja schäga!

2009-08-31 @ 09:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: