12e December 09

2009-12-12 / 16:35:14 / skrivet av: Lisa Blomgren

Igår var min sista dag på praktiken. Den kunde inte slutat bättre. Min handledare gav mig högsta betyg i allt och skrev världens finaste kommentar till.
" Lisa har en mycket fin personlighet och förhållningssätt till patienter, anhöriga och arbetskamrater. Talar respektfullt till alla och visar stor empati och förståelse. Passar utmärkt i vården!! Skulle gärna se henne som en god uppskattad kollega. Och med ytterligare livserfarenhet blir allt ännu bättre. Önskar dig lycka till i ditt yrkesval som undersköterska"


Dessutom så fick jag en jättesöt liten present. Tack för att jag fått ha en sån bra handledare! Tror inte jag kunde haft någon bättre faktiskt! Vet att jag kommer sakna det stället grymt mycket...

Min present=)

I helgen ska jag endast jobba. Men hoppas att ni får en trevlig helg och allt sådant i allafall. Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: