19e Dember (redan?!)

2009-12-19 / 11:17:50 / skrivet av: Lisa Blomgren
-15 grader kallt, och snöigt fast solen skiner. Visst det är fint att titta på, inifrån iallafall, men att vara ute i detta vädret är ju typ omöjligt!
Mitt rum är lika kallt som det är ute, om det inte hade varit för att min snälla Mamma åkte och köpte en värmefläkt till mig igår. Har inte sovit så gott på länge. En enda natt utan att frysa!

Igår var Johanna här och vi "bytte" julklappar. Men båda visste vad vi skulle få och Johanna hade tillochmed varit tvungen att köpa sitt paket själv ( med mina pengar då) plus att hon redan hade använt den en gång. Haha, vad vore julen utan fantasi?
Sedan åt vi yoghurt med äpple och kanelsmak och efter det drack Jo glögg.

Idag blir det jobb på Mikaelsgården och upp klockan 6 i morgon för mer jobb. Jippie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: