4e Advent

2009-12-20 / 16:59:18 / skrivet av: Lisa Blomgren
Det är sinnessjukt vad mina dagar bara går. Nätter och dagar går i hop och jag hinner inte med, liksom!
Börjar känna mig lite smått stressad eftersom jag inte ens köpt alla julklappar än.... Shit asså. Såhär gör jag varenda jävla år och så tänker jag att: "Nästa år ska jag börja köpa mina klappar i juni".

Ikväll ska jag bara ha en myskväll, med julklappsinslagning, raggsockor, julmusik och sedan avsluta kvällen med den bästa filmen Billy Elliot. Den är så fin att jag nästan gråter när jag ser den!
Förresten ska jag nog ta en paus i den filmen för att klockan 20.00 se på Anna Ankas jul på trean. Haha. Läste i tidningen massa sjuka saker som hon säger så det lär nog bli underhållande=)




Glad 4e advent, you guys!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: