7e December

2009-12-07 / 22:45:59 / skrivet av: Lisa Blomgren

Hit ska jag den 24e Januari. Frågan är vem som vill följa med mig på en endagstur till Stockholm? Det blir nog bra som det blir iallafall. Stockholm är en fin stad som jag dessvärre inte har besökt så många gånger så ska bli kul att åka dig igen.


Och det är redan den 7e December. Det är redan en vecka sedan Amoun fyllde år.  Tiden går snabbt när man jobbar. Eventuellt åker jag in till Göteborg i morgon för att handla lite julklappar. Har bestämt mig för att jag ska köpa julklappar för 1000 kronor denna månaden så får vi se hur mycket det blir för när jag får lönen sedan. Måste spara till sommaren om man säger så. . .

Hoppas ni alla haft en fin och bra dag! Nu sover vi? Pussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: