8e December

2009-12-08 / 10:39:59 / skrivet av: Lisa Blomgren
Gör prov till typ klockan två idag och sedan är det Göteborg för lite julklappshandling med Jelly. Annars åker jag själv. För in måste jag känns så stressigt att köpa julklappar precis dagen innan julafton. Som jag gör varje år. Men i år blir det allt ändring.


Mamma köpte Amanda Jenssens nya album häromdagen som jag och Mimmi lyssnar på nu medan vi gör oss i ordning för dagen. Den är riktigt höst-mysig. Det är kanske inget jag skulle sitta och lyssna på 24/7 men ändå. Bra städmusik om man vill ha lite ombyte ifrån julmusiken. Tjejen är sjukt musikalisk iallafall och det är definitivt värdt (hur stavas det??) att lyssna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: