9e December

2009-12-09 / 20:51:04 / skrivet av: Lisa Blomgren

 

Idag skulle jag ha jobbat efter praktiken men istället ringde Madde och frågade om jag ville gå på föreläsning med "den snygga från Inlåst". Snygg kan ju diskuteras men smaken i baken. Iallafall så tänkte jag att om jag måste välja mellan att gå och lägga mig eller gå på föreläsning så kan jag lika gärna gå på föreläsning. Tur var väl det för det var jävla intressant att höra.  Och så var det roligt att det hände något i Vårgårda. Hursomhelst att en sån stor man var som en hund i sättet. Stor och snäll verkade han iallafall men det hade väl varit annorlunda med den saken.  Dessutom var jag facinerad av hans storlek, kanske för att jag är så liten. Men fan mannen är större än en julegran. Och så konstaterade jag att han är jättelik David Hasselhoff!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÅGA AAAAALDRIG JÄMFÖRA MARTIN MED DAVID HASSELHOF LISA!!!!!!!

2009-12-09 @ 21:12:04
URL: http://Mad.bloggplatsen.se
Postat av: Leesa

Han är ju det!

2009-12-12 @ 16:54:28
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: